2011. január 20., csütörtök

2011. 01. 20. csütörtök


Atyaég, mennyi elmaradásom van!!!
Unokahugi születése óta annyi minden történt, hogy leírni is sok.

Zanzásítva:

2 hete vissza kellett mennem a kórházba, mert begyulladt a csaszi sebe. A doktor szerint közel sem volt annyira vészes, mint ahogy szerintem kinézett (piros volt, fájt és itt-ott váladékozott), de azért kaptam 3 napra antibiotikumot (Zinnat).
A gyógyszer ugyan nem csinált nekem semmit, de legalább a Prücsöknek olyan hasfájása lett tőle, hogyha kellett volna is tovább szedni, akkor is abbahagytam volna.
Sajnos a pocakkal amúgy is szenvedünk. Igazán semmi nem használ. Masszírozás, édeskömény tea (igaz, az üveges nem csúszik, így ezen csak nyammogtunk egy kicsit) infacol, papaverin... semmi... csak az, ha kijönnek a nagy pukik :) De legalább mér a büfizés jól megy... ahhoz képest, hogy hetekig egyáltalán nem volt hajlandó... most már azért 3-ból 2-szer sikerül... sőt, a tudományunkat odáig fejlesztettük, hogy cicin lógva, 2 korty között is tudunk igazi férfias böfögést elereszteni :D
Viszont sajnos a büfikkel együtt jött az is, hogy egyre többet bukik a Törpe :/

Voltunk kerek 4 hetesen tanácsadáson. 3200 grammal jöttünk haza a kórházból, a sószsák akkor (múlt hét szerda) volt 3990. Most meg már (hétfőn) 4190 volt... szóval növünk... de leginkább még csak széltében, mert hosszra csak 1 centi jött össze.

14-én megvolt a teljes UH (minden OK, a doktornő szerint nem is volt nagy sírás) és az ortopédia is.
Majd csak 4 hónaposan kell az utóbbira visszamenni.

Amúgy általában Áron nagyon jó baba. Ha nem fáj a poci, akkor nincs semmi gond. Elnézelődik, gagyorászik... 3-4 óránként kér enni... de ma éjjel átaludt 7 órát (és hajnalban így is szerintem az ébresztette, hogy hátközépig küszködte a kakát :))

Közben az én hasam egyre rosszabb lett... aztán mire rászántam magam, hogy újra orvoshoz menjek, addigra szépen elkezdett javulgatni. Most már csak fáj, de semmi egyéb nincs vele.
Jövő héten meg úgyis 6 hetes kontroll (ami jó lesz, mert legalább most már a cicim úgy fáj, mintha kést forgatnának benne).

Szóval most így vagyunk :)

Nincsenek megjegyzések: