2011. május 15., vasárnap

2011. 05. 15. vasárnap

Annyi elmaradásom van, hogy ihaj!
Kezdetnek volt egy húsvét, majd egy mérlegelés (és két oltás) a doktornál, majd anyák napja, először saját jogon :D, majd 5 hós státusz... és végül tegnap nagy meglepivel töltöttük be az 5 hónapot.

Húsvét:

Első nyuszi annyi mindent hozott, hogy az csak na!
Etetőszék, diavetítő, nyuszi, labda, csörgő, kisautó, kismedence, vagány sapi, homokozó készlet, sok-sok csoki (anya örömére :))... és végre dédiék is itt voltak pár napot.

Mérlegelés az orvosnál:

Szépen felöltöztünk, mert mégiscsak orvoshoz megyünk, vagy mifene... Áronom egy fénykép erejéig bírta a csini gúnyát, majd kitette rá az ebédre evett répát.
Kapott két oltást, de még előtte megvolt a mázsálkodás:
április 26-án (kicsit megkésett 4hós státusz) 7090 gramm és 64 centi.

(Kicsi szívem közben ideült, és ezt írta:
s
fr rhnmjvghfggrrm 9,oooooooooooooooo9j6m7uhh.k uzr tfhhgnh.hk tndv
)


Anyák napja:

Kicsi szerelmem a virágokkal. Anyájáéval, mamáékéval...
SZERETEM!!!

Tanácsadó:

Május 11-én voltunk a "hivatalos" 5 hós státuszt megcsináltatni...
7450 gramm és 65 centi :)
Elmondtam a védőnőnek, hogy sajnos még nem forog... de megmutattam: fel van dagadva a fogíny... alvás hetek óta nincs... ebből fogacska lesz :D

Áron baba 5hónapos:

Már két napja láttam, hogy van a szájacskában egy apró fehér pötty... hát, 5. hófordulóra fogkefét kellett venni :D Tegnap még csak szúrt, ma már rendesen koccolt a mokkáskanállal.
Én meg még meg is könnyeztem...
És hogy teljes legyen az öröm: ha nem lett volna útban a keze, hasra fordult volna a nagy játszás közben :D

1 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

Sziasztok,
Annyira édes! :)